sundgren.blogspot.com
bloggar om allt och lite till.

Umedalens mentalsjukhus

By Robin Sundgren
I torsdags så fick jag, Andreas & Niklas för oss att leta upp en ingång ner till kulverterna vid Umedalens före detta mentalsjukhus. Det sägs att dom har gångar under hela sjukhuset här på Umedalen ända upp till Sjukhuset på Ålidhemsbacken. I alla fall så gick vi ut kring 00:50. Vi letade den där jävla nergången över hela jävla området. Till slut ringde jag wicou och skulle kolla vart den där jävla gången var, men han sa att det var vid tornet som ligger lite längre bort, men där var det ju självklart inte. Så vi fortsatte leta runt lite, sen tillslut hittade vi den där jävla gången ner. Det såg fan riktigt läskigt ut där nere, det finns ju inte en chans att jag skulle gå ner ens för pengar. Men Niklas Och Andreas ville självklart gå ner och titta vad som fanns där nere. Jag bara stod och väntade på dem och blev bara mer och mer nojig för dem aldrig kom tillbaka upp. Tillslut hörde jag en bil och då jag skrek upp dem ganska fort. Självklart vill Niklas och Andreas gå ner igen, men jag kommer fan inte sätta min fot där alltså. Det är fan sjukt läskigt, dom har typ fört sjuka människor där nere osv vad jag hört. Men det kanske är en myt, det vet man ju inte.

Detta var väl iofs världens tråkigaste inlägg men det beror på att jag inte har ett jävla dugg att göra

Godnatt på er, buksvågrar!

 

2 comments so far.

  1. Unknown 29 juli 2012 kl. 13:04
    Det är väl klart att de har fört sjuka människor där nere. Det är ju ett sjukhus! Men det är ganska ologiskt att du är rädd av den anledningen eftersom att det har varit betydligt fler sjuka människor t ex inne på vårdcentralen.
  2. Unknown 29 juli 2012 kl. 13:06
    Det är väl klart att de har fört sjuka människor där nere. Det är ju ett sjukhus! Men det är väldigt ologiskt att du är rädd av den anledningen eftersom att det har varit fler sjuka i den byggnad som nu är vårdcentral som jag gissar att du inte har några problem alls med att besöka.

Something to say?



Search

Archives