sundgren.blogspot.com
bloggar om allt och lite till.

Det var ett tag sedan...

By Robin Sundgren
Sist jag skrev i bloggen var den 15:e november. Frågan är ju, hur kan jag ha en blogg utan att skriva i den? Dessa två veckor jag inte har skrivit i den har varit en ganska jobbig period antar jag. Har väl iofs inte gjort så jävla mycket förutom att spela innebandy och sett The OC. Det kanske är dags för att göra en daglig blogg, ni ska nu få följa med in i mitt liv en stund!

Jag tror jag somnade kring klockan 07:00 igår efter att ha sett klart första säsongen av The OC, jag tror jag såg tre eller fyra avsnitt innan jag till slut tog mig i kragen och stängde av tv'n och xboxet. Jag ställde klockan på 13:30 och trodde att jag skulle kunna ta mig upp då, vilket visade sig vara en grov miss av mig, jag tror att jag steg upp 15:30 :) Sjuk dyngsrytm, men det är inte så att jag bryr mig då jag ska måsta(?) operera mig en fjärde gång. Direkt jag klivit upp ur sängen så ropar min kära mamma att jag ska gå och köpa pizza innan jag, Leif och Pappa skulle fara på Trafikskolan för att gå ha denna dryga handledarutbildning. Vi satt där o tre timmar och gick igenom allt som har med körkortet att köra. Det känns skönt att det äntligen är igång, är riktigt taggad på att skaffa körkort. Ska satsa på att ta körkortet innan sommaren iallafall, det är ju då det är mest härligt att ha det. När jag kom hem från handledarutbildningen så satte jag mig framför tv'n och började på andra säsongen av The OC som för övrigt är så jävla bra, jag är helt fast. Mer än så har jag inte gjort tror jag. Nu fick ni förmodligen läsa det tråkigaste blogginlägget i historien men det gick säkert bra. ;D

Imorgon ska jag och klippa mig iallafall, ni kanske får nog läsa om det imorgon

Over and out

/bobbis
 

0 comments so far.

Something to say?



Search

Archives