sundgren.blogspot.com
bloggar om allt och lite till.

PES-Ligan säsong 10 - Division 1 nästa

By Robin Sundgren
För det första så måste jag börja detta inlägg och berätta för er hur mycket jag har kämpat för att nå till Division 1 på PES-Ligan. Har inte spelat i den högsta divisionen på PES-Ligan sen PES5, och nu är det PES2008. Har placerat mig som bäst på en femte plats i tre säsonger, men nu fick jag en gratis-plats eftersom en i division ett har hoppat av tills nästa säsong. Det innebär nu att jag får välja lag som 24:e i lagvalet. Ju högre rankad man är desto snabbare får man välja lag av totalt 120 stycken. Har inte ens hunnit spela PES2008 så mycket så jag skulle kunna fightas om en bra placering. Det kommer nog sluta med nedflyttning till division 2 igen. Jag kommer möta några av Sveriges bästa PES-spelare framöver. Namn som Ulf, Sam, Hella och Zonic som var på ren svenska förjävligt duktiga. Men det gäller väl bara att spela som fan och göra sitt bästa så får man se hur långt det räcker!

oo

Kom 5:a i Division 2 med Monaco i säsong 9 förra året, blir det Monaco som håller mig kvar?

oo

Har spelat Call of Duty 4 hela dagen, vilket underbart spel det är. Det blir nog att inhandla detta underbara spel.

oo

Match i korpen mot Drejavägens riddare på lördag som ligger på tredje plats i tabellen, det blir nog hårt. Men det går nog vägen.

oo

Zlatan Ibrahimovic mål mot CSKA Moskva i Champions League i afton var helt magiskt. Vänder bort 2-3 Moskva spelare och tar 2 steg och skjuter bollen i krysset. Bara Zlatan kan göra något sådant.



På återseende.
 

0 comments so far.

Something to say?



Search

Archives